Sunday, 4 December 2011

Anime Jepun Terbaik ..!

Anime jepun memang yang paling terbaik .. nak tahu kenapa ..? sebab lukisan, jalan cerita dan segalanya adalah sangat menarik ..!
Aku pun suka jugak tengok anime tau ..! Anime yang paling aku suka adalah

DETECTIVE CONAN !!!!!

aku minat gila dengan detective conan weh .. tak boleh disangkal lagi ..! haha .. Watak yg paling aku suka of course lah CONAN EDOGAWA ..! Lagi aku suka KAITOU KID, HEIJI HATTORI dengan PROFESSOR AGASA .. kenapa aku suka mereka ..? Sebab mereka watak yang THE BEST ..! hoho

ONE PIECE !!!!

one piece pun aku suka ..! watak paling aku suka ZORRO ..! Fulamak, ZORRO memang terbaik ..! Pemain pedang yg hebat .. Sekali lawan pedang dia guna sampai TIGA PEDANG kau tak ..?! aku ulang lagi, TIGA PEDANG ..!

DIGIMON !!!!

Aku suka jugak tengok digimon .. Best jugaklah ..! Aku paling suka tengok Digimon 1 dengan Digimon Savers memang best gila lah ..! Digimon yang paling aku suka agumon dan v-mon .. Watak yang aku suka MASARU walaupun dia tu agak keras kepala dan DAISUKE ..! aku pun tak pasti betul ke nama die Daisuke sebab aku dah lupa .. haha~

Tiga-tiga anime tu adalah yang paling top ..! Aku minat gila-gila kat semua anime tu ..! hoho~

2 komen terhebat!: