Wednesday, 21 December 2011

Hari yang dinantikan sudah hampir tiba!!!!!!

What ????!!!!!
Esok keputusan PMR keluar? Jap jap .. Nak kelip-kelip mata .. Rasa cam tak caye je ..
Sebelum ni Spide takdelah rasa debar sangat .. Sebab taknak pikir pasal esok .. Yelahkan, takut tepikir mende bukan-bukan pulak .. =.='

So, pagi tadi masa bangun tido, baru teringat pasal mende nie ..
Nah kau! Menjerit lah! ape lagi .. Okay, aku tipu .. Menjerit dalam hati je .. ^o^

Spide baru terasa debaran result ! Alhamdulillah Spide masih normal .. wakakaka .. Kawan-kawan Spide semuanya dah berdebar-debar since seminggu yg lalu .. Wahahahaha .. Kepada penduduk rakyat PMR tahun 2011, Spide doakan agar korang berjaya mencapai target yg diingini .. ^o^

Sesiapa yang rasa-rasa tak buleh nak ambik result esok, korang buleh cek keputusan melalui SMS dengan cara ::
PMR <jarak> No. IC <jarak> Angka Gilirandan hantar ke 15888
tapi kemungkinan mesej korang akan lambat dibalas .. jadi bersabar
lah ye .. mesej tu akan tetap dihantar .. takyah nak risau .. ^_^

Lepas korang cek result tu, rajin-rajin kanlah diri pergi ambik kertas penting tu kat sekolah .. Manalah tau, nanti buleh tunjuk bukti kat anak-anak korang yang korang cemerlang dalam PMR .. wahahaha .. Takdelah diorang kata mak/bapak diorang tipu .. Tak gitu?? 

Haha .. Hokay la semua .. Spide tau .. takde sape yang baca cerita Spide .. =( .. hmm .. Sapelah diri Spide nie kan .. Tapi Spide tak kisah .. Spide anggap tu semua COBAAN dalam berblogging .. ^o^

Korang doakan lah Spide cemerlang dengan lulusnya .. eh, silap .. lulus dengan cemerlangnya! hehe~

ghope Spide sekarang nie!

0 komen terhebat!: