Sunday, 18 December 2011

Hiburan Petang bersama KUCING

Assalamualaikum .. Petang-petang macam ni korang mesti boring kan? Wahaha .. Spide pun boring jugak .. Tapi takdelah boring sangat .. Sambil update blog, dengarlah kak nisa kay di GAUL FM .. Hoho .. Jom kita berhibur dengan gambar-gambar kucing yang menarik!

                                                     
walaupun saya kucing, saya suka
BLOGGING !

kepala saya rasa macam nak patah! Tapi
saya tetap senyum!

merokok membahayakan kesihatan. Tapi
saya tetap nak cuba!

saya ada taring. Awak ada ke?

Awak ingat saya tak reti BOXING ke? 
Saya reti tau walaupun cuma seekor kucing.

seronoknya menyelam tadi. Banyak ikan
saya dapat!

Badan saya fleksibel. Awak tak kan?
Hehe

No No! Salah! Cuba lagi dari mula!

Ini bestfren saya tapi dari mula berkawan,
dia tak pernah nak bercakap dengan saya!

Gambar ni macam edit je! haha

Terhibur tak? Kalau terhibur, tekan ler LIKE .. Nak komen sekali pun boleh .. Hehe
Sekian, terima kasih

2 komen terhebat!:

siti nor atika ruslan said...

alahai..comelnye kucing2 ni..suka tgk..sya follow..:)

ichie-spide said...

hehe .. thanx .. =) dtgla lagi