Friday, 30 December 2011

kerja REPAIR itu kerja aku!

hoh . sekarang belum ada idea lagi nak post apa . Jadi, untuk tidak membuang masa, tenaga dan blog , Spide nak bagitau yang Spide tengah repair CUBE Spide ! Tau tak Cube tu ape? mende nie ha

ada orang panggil RUBIK . tapi Spide suka panggil die CUBE

Oh Cube ku .
Dahulu kau begitu megah menunjukkan dirimu yg menawan di hadapan rakan-rakanku .
Aku cukup bangga dengan dirimu walaupun kau hanyalah CUBE .


Kini, kau telah menjahanamkan diri kau sendiri . 
Tanpa ku sedari, kau begitu membenci dirimu kerana warna senang hilang.
Tapi bagiku, itu tidak mematahkan semangat aku untuk terus bersamamu .
Tapi kenapa ! KENAPA ! KENAPA ! dan KENAPA !
Kenapa kau buat begitu !!



Kau tengok lah rupa kau sekarang!
Hancur ! Hancur ! HANCUR !
Kau telah menyusahkan diriku untuk membaiki mu .
Tapi takpe, demi kau aku sanggup melakukannya !
Walaupun sudah 2 bulan aku mengenepikan kau.
Tapi kini aku kembali untuk membaiki mu !
OHYEAH !!!!!



dalam mood nak merepair . hehe . entry nie nampak macam mengarut sangat ke? haha .

0 komen terhebat!: