Saturday, 17 December 2011

Siri 2 : Masa kecik-kecik dulu ...


MASA KECIK-KECIK DULU aku selalu takut nak pergi tandas sorang-sorang kalau waktu malam. Bila aku kejut mak suruh teman, dia temankan aku dengan bebelannya. Wahaha. Rindu saat tu.

MASA KECIK-KECIK DULU kalau aku mintak kat mak nak beli robot, mesti dia belikan. Agaknya kalau sekarang aku mintak kat mak, mesti dia cakap " kau ni sewel ke apa? Dah besar nak main robot lagi. " haha.

MASA KECIK-KECIK DULU aku selalu rajin pergi sekolah. Sekarang ni macam-macam alasan aku bagi.

MASA KECIK-KECIK DULU kerja sekolah selalu je siap sebab aku selalu buat lepas balik sekolah. Sekarang ni kalau hujung minggu pun belum tentu aku buat. 

MASA KECIK-KECIK DULU aku tak pernah kenal erti facebook. Tapi aku tengok budak sekarang nie kecik-kecik lagi dah ada facebook. Sampai ada dua tiga akaun.

MASA KECIK-KECIK DULU aku selalu pelik tengok perempuan yang perutnya besar. Sekarang aku dah tak rasa pelik sebab aku tahu dia mengandung. Haha

MASA KECIK-KECIK DULU tv kat rumah aku selalu dihiasi dengan rancangan kartun sebab aku yg kontrol tv. Tapi sekarang, hmmmm ......

MASA KECIK-KECIK DULU aku selalu impikan nak jadi dewasa sebab bagi aku dewasa lagi best. Boleh beli mainan banyak-banyak. 

MASA KECIK-KECIK DULU aku tak pernah ada blog. Tapi sekarang aku dah ada blog. 



Sekian, terima kasih.

Ichie : Entri bersiri bukan cerita pasal diri Spide. Tapi berdasarkan pemikiran .. wahahahha

0 komen terhebat!: