Friday, 13 January 2012

Baik kau takyah ada blog!

Hoooo .
Malasnya nak update blog . wakakaka . Tapi kalau tak update, blog nie kosong pulak .
Haha

Tajuk di atas? ohh, tu untuk diri Spide . Bukan untuk orang lain . ^_^

Nie dikira update blog jugak kan?
Sekurang-kurangnya Spide bagitau korang yang Spide malas update . Hahah
Bocor rahsia~
^___^


Haha . Ape punya gambarlah . -.-'
Para blogger sekalian . Sila jangan tiru aksi ini yer . Sangat 'ganas' . Wakakaka

Sebenarnya Spide nak buat dua entry . Nak buat entry sambungan untuk entry bersiri dan entri karangan . 
Apa kejadahnya kau nak letak karangan kau ni Spide?
Saja je . Nak tunjuk kat korang karangan vodoh-vodoh aku . Wakaka . 
harap korang sudi baca .

Sekian, trima kasih .

0 komen terhebat!: