Tuesday, 24 January 2012

Cari kerja (lawak)

Pada suatu hari di sebuah syarikat pembungkusan kotak datang 3 orang nak interbiu...

lelaki 1: tuan saya nak cari kerja..

bos : hmm..bagus, badan sasa...ko gi stor dan angkat 50 kotak kertas pukul 5 ko naik balik... 

lelaki 1: ok bos!! dengan segera nya saye menjalankan tugas nya.. 

lelaki 2 : sir im lookin for job

Bos : hmm,speaking yek..ko gi opis dan siap kan 50 keping draft advert untuk aku..kul 5 ko datang jumpa aku

lelaki 2 : right away bos!

lelaki 3 : aiya bos gua mau cali kilija..

Bos : aiks..ahh ko gi bawah siap kan supplies untuk aku..

lelaki 3 : ok bos!

bila waktu kul 5

lelaki 1 dan 2 : kerja dah siap bos..

Bos : bagus aiks mana apek cina sorang 2??hari pertama kerja dah malas..baiklah korang boleh balik

apabila bos turun ke basement berdekatan dengan tong sampah

apek: SuPLISE!!!!!





#LAWAK KOPIPES 


Sumber : Sini

0 komen terhebat!: