Tuesday, 3 January 2012

CHIPS CHALLENGE !

Ada sesiapa yang rajin main game nie? Game ni SUPER AWESOME tahu tak?! Korang tau tak game apa yang aku maksudkan? Tak tau? Game nie ha .....
|
|
|
|
V

tadaaaaaa!!!

ha? tau dah? bagus bagus . best gile kan main game nie . Aku dah la lama tak main game nie . Sekali jumpa, game lain aku tak pandang lagi dah derr . serius best . Apa  motif aku yang sebenarnya? Aku nak HASUT korang main game nie sekali lah . hahah . Jap jap . Aku kasi link . Korang download sendiriklah ye . Aku tau korang nak benda free kan . Yang nie memang betul-betul free! Aku tak tipu lohh .

http://takegame.com/arcade/htm/chipschallenge.htm <--- kat sini terbukti memang free . Pasal aku pun download dari sini la . haha

Lepas korang dah download, dia akan jadi zip file . ala, yang gambar zip tu

nie contoh je~

Korang bukak zip file tu . Pastu akan ada satu folder . Bukak folder tu . Pastu korang tekan DLL File .


kalau boleh bukak guna Notepad . Kalau tak boleh pun takpe .Boleh bukak guna benda lain .  Pastu tutup . Takyah buat apa-apa .
Pastu bukak DAT File .



Kalau boleh bukak guna Notepad jugak . Kalau tak boleh pun takpe . Boleh guna VLC Player, wordpad atau apa-apa je . Then, tutup .  Pastu baru boleh bukak Application .


Pastu tekan Run . JANGAN tekan Extract All! Tekan jer Run . *Aku tak printscreen*

Tadaaaa . Game anda sudah buleh dimain !

Hoho . Aku dah main sampai level 113 ! wahahahhaha . Tapi banyak skip . haha~


0 komen terhebat!: