Friday, 20 January 2012

Kalau HANTU ada facebook .

Status HANTU di facebook ::::::::

Langsuir : 'aaaarhhh..balik awal la harini..mengantok dah aku,suara pun dah serak puas mengilai!'

Pelesit : 'Tensen aku,diorg yg merempit,nama aku gak yg buruk ! pelesit jalanan betul!'

Hantu raya : 'Aduh..boringnya aku..lambat laig nak raya,bos plak outstation tak boleh bawak  aku,aku takde pasport..teman nenek dia jela kat umah ni..'

Toyol : 'Ceh..harap je umah besau,kereta besau,moto besau,bini pun besau..tp haram duit pn xda..'

Pocong : 'Penat btol aku lompat sana,lompat sini..teringin aku nak terbang plak mcm langsuir'

Hantu facebook : ni ha..yg magrib2 ni pn dok on9 lg.



#LAWAK KOPIPES# 

0 komen terhebat!: