Thursday, 26 January 2012

SEGMEN: SAYA BLOGGER BAHARU!


wahh wahh wahh!!! segmen saya blogger baharu! bestnya bestnya!!!

Kenapa Spide join? Sebab Spide pun dikira blogger baharu jugak tahu? Walaupun follower dah capai 106, tapi itu tak bermakna Spide bukan lagi blogger baharu . yer dakk?

Spide baru buat blog nie la . Tahun lepas, bulan 12 . hah! baru lah jugak kan?! ngeh ngeh ngeh . Nasib baik Spide masih buleh join . hehe ^_^

Nak join? Boleh, terbuka kepada blogger baharu je la yer . Silalah tekan kat banner tu . Spide dah link kan ke entri Cik Lyeen yang comel molek tu . kui kui kui ^_^

TARIKH TUTUP : 27 JANUARI 2012 . esok tau tarikh tutup! jadi, join cepat2 supaya korang tak ketinggalan . 

eh, lupa pulak nak bagitau . Tujuan segmen nie dibuat ialah untuk membantu blogger2 baru untuk mencari blogger lain . hoho~

Nak tahu lagi benda lain? Tengok lah kat entry Cik Lyeen yang comel molek . ^_^

Spide tag : 



p/s : Spide nak join lagi satu Giveaway, tapi belum berkesempatan . Tunggu yer cik niena . ^_^

5 komen terhebat!:

Cik Pensil said...

darii segmen yang sama jugak :)

http://cikpensil.blogspot.com/2012/01/segmen-saya-blogger-baharu.html

selamat berkenalan :D

ichie-spide said...

hai cek pensil! trima kasih yer . ^_^

nedy said...

hai.. dri segmen yg sma..

~FOLLOW cni yaa..

JOM ke blog nedy pula.. =)

ichie-spide said...

trima kasih yer nedy ^___^

Gary Asip said...

dari blog lyeen. gary follow sini k?.. :)