Sunday, 29 January 2012

Perasaan jeles itu biasa......

Terkadang, Spide rasa jeles dengan blogger-blogger lain . Ramai follower, ramai datang bertandang blog dia .
Blog Spide? Paling ramai yang pernah Spide tengok, 5 orang . Itu je . Ada satu blog tu, sampai beratus orang tengah on9 kat blog dia


Terkadang, Spide jeles dengan blogger-blogger lain . Ramai yang datang komen kat entry dia . Spide nie? Paling banyak 30 komen . Itu memang terlebih cukup . Tapi 30 komen itu termasuk dengan komen Spide . Dan entry tu pun pasal segmen . Bukan pasal apa yang Spide kongsikan . Blogger lain, idea selalu datang mencurah-curah untuk update blog . Tajuk entry pulak semuanya gempak . 


Terkadang, Spide rasa jeles dengan blogger-blogger lain . Kat shoutbox dia, tak pernah senyap pun . Kalau senyap, hanyalah untuk beberapa jam atau minit . Blog Spide? Kadang-kadang senyap untuk seminggu . Tapi takpelah, nasib baik jugak masih ada orang yang sudi borak kat shoutbox Spide .


Terkadang, Spide rasa jeles dengan blogger-blogger lain . Ramai orang sudi follow blog dia . Spide nie? Spide yang jemput follow . Tapi, Spide tak kisah sangat pasal benda nie . Lagipun, masih ada beberapa yang sudi follow Spide tanpa dijemput . 


Tapi, walau apa pun keadaan blog kita . Kita perlu menghargainya . Walaupun kadangkala Spide jeles dengan blogger lain, tapi Spide tetap berbangga dengan blog Spide . Sebab dia masih mampu bertahan hingga ke hari nie . 


Kepada semua yang follow Spide dan yang sedang baca entry nie, Spide nak ucapkan jutaan terima kasih . ^_______^ . Tanpa korang, kosonglah blog Spide . Tanpa korang, siapalah Spide . Terima kasih lagi . 



Dan terima kasih juga kepada Allah, kerana sudi memberi kesempatan kepada Spide untuk membina blog . Syukur kepada Allah . Alhamdulillah, Spide tidak lagi merasa kesunyian seperti dulu dengan adanya blog yang serba kekurangan ini . 


Sekian terima kasih, ^_______^

Ichie : macam seronok pulak buat entry macam nie . haha~ . tapi Spide tak reti la nak buat tajuk yang gempak! maaf yer sebab Spide letak gambar banyak - banyak . hehe 

2 komen terhebat!:

isher said...

^_^

ichie-spide said...

erk . err , hai isher! hohoho ^__^