Friday, 3 February 2012

Sambungan Kejohanan Badminton

Kan Spide dah kata Spide kalah semalam kan? Lepas tu, pasangan beregu Spide, Aishah mintak dengan cikgu sesuatu . Kitorang nak jadi hakim garisan pulak . Pastu cikgu cakap " datang jer esok. Jadi hakin simpanan" . Lepas tu kitorang pun keluar dari pusat sukan tu dan duduk kat luar . Pastu Aishah ajak Spide main kejap . So, Spide pun keluarkanlah raket . Kitorang pun main lah badminton kat luar . Best tau!
Pastu Aishah kata dia mungmin tak jadi hakim garisan untuk hari esok . Sebab sebenarnya dia dapat MC . Dia demam waktu tu . Spide pun tak kisah sangat . Pastu balik .........


Malam tu, kawan Spide yang dah memang jadi hakim garisan hantar mesej . Dia cakap macam nie . "Esok kita taknak jadi hakim garisan . Penatlah" . Pastu Spide pun pujuk-pujuk-pujuk dan pujuk dia sampai dia setuju esok jadi hakim garisan . haha . Esoknya kat sekolah, Aishah tak datang . Jadi, dia tak jadi hakim garisan . Kawan yang hantar mesej tu pergi jugak *nasib baik* . Tapi, kitorang ajak lagi sorang kawan . Kesian kat dia kena duduk sorang-sorang kalau takde kitorang . haha~


Jadi, hari selasa tu ...... Spide dan dua orang rakan menjadi hakim garisan . Tak pergi belajar kat sekolah . Maka, pelajaran KIMIA pun tertinggal!!! huaaaa~!!! Tapi jadi hakim garisan best sebenarnya . haha~


Tahniah yer pada sapa-sapa yang menang . ^___^ ....


TAMAT~

0 komen terhebat!: