Monday, 19 March 2012

Awan Nano PARODY by TomYam Production

Korang harus tengok nie!!!! Kenapa harus tengok? Sebab video parodi nie best gila! memang terbaik!

Nak lagi best??? Pelakon dia kawan Spide sendiri!!!!! Kawan sekelas lagi tuh! :D

Spide nak cakap, yang Spide bangga sangat dengan diorang .... Sebab mampu buat video macam nie . hahaha . :D

dah la, cakap banyak pun tak guna . Korang tengok jer okay! ^_^




Best kan? terbaik gila!!!

yang jadi hafiz tu nama dia Shazrül MÖhd İsa

yang jadi bapak hafiz tu nama dia Mohd Alif Hakimi

yang jadi brader main gitar n judi tu nama dia Shafiq Kamaruddin


TO TOMYAM PRODUCTION ::::::
Spide harap korang buleh memperluaskan lagi TOMYAM PRODUCTION korang nie . ahahhaha



Sekian terima kasih :)





0 komen terhebat!: