Saturday, 31 March 2012

Bertungkus lumus!!!!

hohohoho . lama nya Spide tak update .... rindunya kat blog nie .....



******

Spide bagi laluan pada labah-labah tu nak lalu . haha~ . Maklumlah, lama tak update, konfemlah ada labah-labah, ye tak?

Sekarang nie Spide tengah """""bersenang-lenang"""""" menyiapkan nota sejarah yang begitu banyak . hahahaha~ . 

Spide dah masuk bab 2, tapi kena siapkan bab 3 sekali . Nasib baik bab 2 dah nak habis . Dah nak habis? hehe . Takdelaa . Baru je mula . Wahahaha . tinggal beberapa bab kecil , iaitu :::::  


  • Peningkatan sosial
  • Sains dan teknologi
  • Seni bina
  • Bahasa dan kesusasteraan
  • Sistem sosial
  • Sumbangan tamadun
  • Kemunculan agama dan ajaran utama dunia

Ha, sikit je kan? -.-'' 

Takpelah, lagipun setiap tajuk kecil tu, sikit je yang nak kena buat . cuma empat tamadun . hehe *yang sedang atau sudah belajar di tingkatan 4 mungkin faham*

Hoyea!!!! Doakan lah Spide buat cepat-cepat yer . Spide pun taknak tangguh-tangguh kerja lagi . Susah nanti! hehehe


Oklah, sebelum Spide mengundur diri, Spide bagi satu link anime . tengoklah yer . Spide pun baru tengok sikit . Tak habis lagi . hehe . 



p/s ::: ada orang kata best! ^___^

0 komen terhebat!: