Saturday, 14 April 2012

Fail Seram : Di Dalam Tandas .....

hai . nie  time Spide buat entri seram . Bergantung lah pada korang nak nilai cerita nie macam mana . Spide cuma cerita kan balik je . Ok lah . Spide bebel banyak pun tak guna . korang cuma nak baca cerita seram tu je kan . ahahahah .

Cerita nie berdasarkan pengalaman kawan Spide sendiri iaitu NORANASUHA *dia yg mintak nama dia disebut* atau nama panggilan nya ANA .....


Cerita nie baru jer berlaku dalam minggu lepas . Waktu tu, anak buah ANA tinggal kat rumah ANA buat sementara waktu . Untuk apa Spide taktahu, yang Spide tahu dia masih di sini sekarang nie . Hoho . Oklah sambung cerita . Masa tu waktu senja *kalau tak silap* , anak buah ANA nie nak pergi tandas . Jadi ANA pun bawak lah .





Oh yea, lupa nak bagitahu . Anak buah dia tu baru 6 tahun . ANA pun tunggu lah di luar . Pastu, dia terdengar anak buah dia berbual-bual . Then, dia bukak lah pintu . Dia pun tanya . "kau cakap dengan sapa tu?" . Anak buah dia pun jawab "cakap dengan hantu kat atas tu" sambil jarinya menunjuk ke arah pam tandas . Dah tu, ANA pun pandang lah kat atas tu . Dia cakap dalam hati "takde apa-apa pun' . Masa tu dia tak rasa apa-apa pun .





Pastu ANA pun keluar ke ruang tamu . Tiba-tiba, dia teringat yang budak kecik buleh nampak 'benda' tu . Baru dia terasa seram . Malamnya *kalau tak salah* ANA tanya kat bdak tu macam mana rupa 'benda' tu . Anak buah dia pun cerita lah . Spide pun taktahu macam mana rupanya sebab ANA tak ingat apa yang anak buah dia cerita . 






Jadi, macam mana? Apa korang rasa? Ada yang nak ke tandas ke? Perhatikan dulu atas pam tandas korang .
Sekian terima kasih .




Ichie : maaflah , entri nie agak 'kotor' gambarnya . ahahaha

3 komen terhebat!:

Anasyg said...

ta seram la spide - sbb banyak gamba 'koto' kiut miut tak jadi nak seram sangat

ichie-spide said...

ahaha . memang saje je letak gmbar2 tu . sebab taknak blog nie jadi berhantu . wakakaka

Anonymous said...

�� hahaahah serammmm